dinsdag 13 maart 2012

#wijvenweek Guilty pleasure en kleine kantjes

I know, I'm just a rookie maar ik vond de wijvenweek de perfecte gelegenheid om met een eigen blog te beginnen.. Mijn excuses voor de beginnersfouten :)
Hmmm guilty pleasures... Ik kan stiekem enoooooorm genieten van een superluie vrije dag! Lees: vriendje weg gaan werken en ik lekker alleen thuis.. Uiteraard heb ik op mijn wekelijkse vrije maandag een lange to do-lijst : boodschappen, wassen, strijken, kuisen enzovoort enzoverder. Die lijst wordt ook wekelijks helemaal afgewerkt maar toch is er 1 maandag per maand waarop ik deze lijst volkomen negeer en tussen de soep en de patatten probeer af te werken. Wat ik dan een godganse dag doe? Niks :) Heerlijk toch? Ik zorg wel dat er lekker en veel eten in huis is, heel belangrijk! En dan jogging aan en met een dekentje de zetel in. Binnen handbereik liggen dat de afstandsbediening, iPhone, eten en drinken en op mijn schoot de laptop. Oh en dan kan ik echt genieten van een hele dag films en series kijken... Gelukkig snapt m'n vriendje me wel als ik zo'n rustdag inlas en wordt hij niet boos als hij 's avonds thuiskomt en mij dik chillend aantreft. In tegendeel, hij komt er gewoon gezellig bij en bestellen we pizza of sushi :) Guilty? As charged!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten