woensdag 14 maart 2012

#wijvenweek mijn mening

Oh mannekes, al van 8u deze ochtend zit ik met sporadische aanvallen van kippenvel.. Wat een drama seg!
Elk nieuwtje dat ik lees, hoor,.. Zelfs Het Experiment op Q-Music heeft besloten van ermee te stoppen..

Vanochtend las ik in De Standaard dat men heeft gevraagd aan de sensatie-azende journalisten om geen foto's te trekken van de ouders die op het vliegtuig stappen om naar hun  kinderen in Zwitserland te gaan. Moeten ze da echt nog vragen?? Als je dit ni uit uweigen doet dan heb je toch geen grientje respect of medeleven? Of vergis ik mij hierin? Soms denk ik echt dat journalisten geen mensen zijn maar geprogrammeerde robots die alleen op zoek gaan naar nieuws en sensatie en alles om dat "waw of wow"-effect te krijgen..
Maar ja da's dan weer mij "verbaasde" mening...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten